jump to navigation

Βαζοντας ενα τελος Δεκέμβριος 9, 2008

Posted by ΝάΚως in Ολα.
Tags: ,
trackback

Χτες, Δευτερα 08/12/08 εγραψα καποιες δικες μου αποψεις για τα γεγονοτα των τεσσαρων τελευταιων ημερων. Απο την αρχη που μπηκα στον κοπο να σκευτω για το τι θα γραψω ηξερα ποιες μπορει να ηταν οι συνεπιες. Ηξερα οτι αλλοι θα συμφωνουσαν και αλλοι οχι. Βεβαιως και δεχτηκα ολα τα σχολια ολων οσων θελησαν να πουν την αποψη τους. Σε οσους ειχα την ανεση του χρονου απαντησα οσο γινοταν καλυτερα και καλυψα και αλλες ερωτησεις που θα δημιουργουνταν. Θα κανω δυο διευκρινησεις, μια για το καθε ποστ.

Για το ποστ «Θρηνος για τον θανατο του 16χρονου» το μονο που εχω να πω ειναι οτι το εγραψα γιατι αγανακτησα που εβλεπα φανατησμενους ανθρωπου για τον αδικο θανατο του Αλεξανδρου, πραγμα για το οποιο δεν αρνηθηκα οτι ηταν αδικο. Δεν πηρα το μερος κανενος. Το εγραψα απο μια ουδετερη ματια, χωρις να μπλεξω, οσο μπορουσα βεβαια, συναισθηματα. Η Ελλαδα καιγοταν, και αυτη την φορα οχι δεντρα, αλλα ιδιωτικες περιουσιες σε μια περιοδο οικονομικης καμψης, αλλα και δημοσιες περιουσιες. Αυτο που μας εκαιγε ολους ηταν ο θανατος του παιδιου και γι’αυτι καιγαμε ολη την Ελλαδα και στην συνεχεια ολη την οικονομια της Ελλαδος. Γιατι ολα τα καμμενα το δημοσιο θα τα πληρωσει και οχι αυτος που απαθεστατα τα κατεστρεφε.

Για το ποστ «ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ!!!» εχω να πω οτι εκεινη την στιγμη που το εγραφα ημουν οργισμενος με την εικονα που εβλεπα στα καναλια. Ομολογω οτι ηταν τραβηγμενο και ακραιο. Δεν ζηταω συγνωμη γιατι αυτα ειναι τα πιστευω μου. Απλα τα εξεφρασα με λαθος τροπο λογο της οργης και της αγανακτησης μου.

Τελος αυτο που θελω να πα ειναι οτι η ηλικα του ανθρωπου δεν παιζει ρολο για το αν εχει συντηρητικες ή φιλελευθερες αποψεις. Εχει σχεση με αυτα που εχει διδαχτει, με τον τροπο που τα εχει διδαχτει και με τον τροπο που τα εχει επεξεργαστει. Επισης, ασχετο με το προηγουμενο, τα comments τα εβγαλα απο τα δυο ποστ για να μην τραβηχτει αλλο το θεμα. Ευχαριστω οσους απαντησαν και ειπαν την αποψη τους. Σε αυτο το blog θα προσπαθησω να μην ξαναγραψω για πολτικα θεματα, γιατι σε αυτα τα θεματα παντα βρισκεις εχθρους, πραγμα το οποιο ποτε δεν μ’αρεσε.

Blues Boy.

Σχόλια»

1. Zarathustra - Δεκέμβριος 11, 2008

Η οργη και η αγανακτηση η δικη σου, μπορουν να δικαιολογηθουν με μερικες αραδες που κατεβασε το μυαλουδακι σου και εγραψες παραπανω… Και μαλιστα εισαι και ηθικα καλυμμενος, μες τη τρικυμμια του μυαλου σου, που δεν αισθανεσαι καν την αναγκη να ζητησεις συγγνωμη απο αυτους που εθιξαν τα λογια σου! Η οργη ομως, των ανθρωπων που διαδηλωνουν και ισως παρεκτραπουν ξεπλενεται μονο με αιμα με βαση τις θεωριες σου. Και δε μιλω για το οργανωμενο εγκλημα που δρα οταν λιγοστευει το φως της ημερας, αλλα για τις εκδηλωσεις των συμμαθητων σου στις οποιες, μερικοι απ’ αυτους εδειξαν »υπερβαλοντα» ζηλο. Αλλωστε »υπερβαλοντα» ζηλο εδειξε και ο ανανδρος που σκοτωσε τον Αλεξανδρο, αλλα ο συμμαθητης σου δεν θα εχει ποτε την ευκαιρια να δικαιολογηθει. Οταν μαθεις να ξεχωριζεις τον αγωνα απο το εγκλημα, τοτε θα μπορεσεις να διακρινεις τί σημαινει διεκδικω μεσω αγωνων και τί σημαινει να κανω τη »δουλεια» που πληρωθηκα να κανω για να πληξω μια κυβερνηση.
Θα μαθεις στην πορεια της ζωης σου πως το να ζητας συγγνωμη φανερωνει ηθος και προσδιδει τιμη. Θα σε δικαιολογησω λογω της ηλικιας σου. Σκεψου ομως οτι, οπως πληροφορηθηκαμε σημερα, ουτε το γουρουνι που σκοτωσε το συμμαθητη σου ζητησε συγγνωμη και αυτο δεν εχει δικαιολογια. Τα λογια του σπιλωσαν τη μνημη του μικρου! Λογια δικα σου, οπως το: «…16χρονος ή 15χρονος ή οσο κι αν ηταν (γιατι μεσα σε λιγες ωρες απο 16 εγινε 15) προκαλεσε τον αστυνομο και ταυτοχρονα προκαλεσε την τυχη του.» και «…αλλα να μην βγαζουμε και αγγελουδι αυτο το παιδι. Και για τον Σαββα Ξηρο “καλο παιδι ητανε” λεγαν οι γνωστοι του.» δεν ηταν και οτι καλυτερο. Να εισαι πιο προσεκτικος, ειδικα οταν τα σχολια σου εκτιθενται σε ενα προσβασιμο απο πολλους μεσω οπως το Internet.
Τελος θα σου πω οτι οι συντηρητικες ιδεες εχουν θεση μονο σε ιδανικες κοινωνιες… αν θεωρεις πως η κοινωνια μας και το συστημα που σε περιβαλλει και καταπινει ηπιους και μετριοπαθεις ανθρωπους οπως εσυ, ειναι το ιδανικο, τοτε καλα κανεις και εισαι συντηρητικος… Αλλα αν το πιστευεις αυτο… ΞΥΠΝΑ ΞΗΜΕΡΩΣΕ!!!
ταδε εφη…

2. Zarathustra - Δεκέμβριος 11, 2008

ΥΓ…και κατι που μολις τωρα παρατηρησα… Ο κυριος με το μουστακι, του οποιου τη φωτογραφια εχεις ψηλα-ψηλα και γραφει τα ΧΨΖ στον πινακα, μετα την αναπτυξη της θεωριας του ειχε το ηθος να πει : » Νewton, συγχωρεσε με…» , αλλο αν ο «Isaac» δεν τον ακουσε ποτε!!!

3. Blues Boy - Δεκέμβριος 12, 2008

Ειμαι ενας ανθρωπος που αναγνωριζει τα λαθη του και τα ελαττωματα του και που πρωτος θα ζητησει συγνωμη. Το να ζητησω συγνωμη για το δικαιωμα μου στο να διατυπωνω τις αποψεις μου και τα πιστευω μου, μου ειναι κατι που η διαγωγη μου δεν μου το επιτρεπει. Γιατι τα ποστ που εγραψα γραφτηκαν συμφωνα με τα πιστευω μου, τα αποια θα τα υποστιριζω μεχρι τελους, και δεν θα επιτρεψω κανεναν να μου απαγορευσει να το κανω. Αν καποιοι, πιο δημοκρατικοι απο εμενα, θειχτηκαν, τοτε εχουν δυο λυσεις: ή να φυγουν αμεσω απο το blog ή να αφησουν σχολιο. Οσοι εκαναν το δευτερο, σεβστηκα το δικαιωμα τους στον λογο και στο οτι θελω να ακουω και αλλες αποψεις, κι ετσι ουτε συγνωμη απο μερος τους ζητησα ουτε καν τα διεγραψα αυτα τα σχολια. Το να αλλαξουν τα πιστευω μου ειναι κατι το δυσκολο, εως και απιθανο, αφου θατα υποστιριξω με οποιοδηποτε τροπο, χωρις να καταπατησω την ελευθερια του αλλου. Και στο κατω κατω, ανα εγω δικαιουμαι 10 φορες να κανω λαθος, οι ανθρωποι που με κρινουν και ιδιετερα αυτοι που μου στερουν καποια δικαιωματα (οπως οι κουκουλοφοροι που μου στερουν μια απλη βολτα στο κεντρο της πολης μου) δεν εχουν ουτε μια φορα αυτο το δικαιωμα. Αν αυτες οι αντιληψεις μου με κανουν συντηριτικο και φασιστα, τοτε το μονο που εχω να πω ειναι οτι ειμαι συντηριτικος και φασιστας.

Blues Boy.


Σχολιάστε

